Ο Γιώργος Γεραπετρίτης δεν είναι υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αλλά εντεταλμένος του πρωθυπουργού για να ασχοληθεί ΜΟΝΟ ως προς την διερεύνηση της τραγωδίας των Τεμπών και την ασφαλή επαναλειτουργία του Ελληνικού Σιδηροδρόμου.
Ως προς τα υπόλοιπα θέματα των υποδομών και των μεταφορών τα «τρέχουν» κανονικά οι δυο υφυπουργοί! Το ακούσαμε χτες το πρωί να το λένε και να το ξαναλένε δυο κυβερνητικοί «παπαγάλοι» των ερτζιανών, όπερ σημαίνει ότι ο κ.Γεραπετρίτης σπεύδει να βγάλει την ουρά του έξω από τις εν εξελίξει διαγωνιστικές διαδικασίες που ήδη αναδύουν δυσοσμία.
Ενοχλήθηκαν -μαθαίνουμε- στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με την προχτεσινή αποκάλυψη του iEidiseis ότι εν μέσω του σοκ που έχει υποστεί η ελληνική κοινωνία από την τραγωδία των Τεμπών επιχειρούν να προβούν σε προμήθεια αυτοκόλλητων αντιικών μεμβρανών χαλκού για τα αστικά λεωφορεία ύψους 845.000€ ενώ η πραγματική τους αξίας εκτιμάται ότι δεν ξεπερνάει τις 200.000€.
Μάλιστα είχαμε αποκαλύψει ότι για την συγκεκριμένη προμήθεια ενδιαφέρονταν κάποιος «κύριος Βασίλης» !
Και δεν είναι μόνο τα αντιικά τσιρότα χαλκού που επιχειρούν άρον - άρον με την διαμεσολάβηση του κυρ Βασίλη να αγοράσουν υπερτιμολογημένα μέχρι τις εκλογές, στο όνομα -πάντα- της υγείας του επιβατικού κοινού, ταυτόχρονα τρέχουν με απευθείας ανάθεση να δώσουν στην Thales έργο ύψους 75 εκατ. που αφορά το σύστημα DPS συν δυο ραντάρ. Παράλληλα τρέχουν στα Διοικητικά Δικαστήρια για να ακυρώσουν έναν άλλο διαγωνισμό της ΥΠΑ για επτά ραντάρ γιατί θέλουν να τα πάρουν με απευθείας ανάθεση αργότερα..
Και για όλα αυτά τα ευτράπελα που γίνονται στο υπουργείο Μεταφορών εν μέσω του εθνικού πένθους για την τραγωδία των Τεμπών , θέλει να μας πείσει ο κ. Γεραπετρίτης
ότι είναι άμοιρος ευθυνών ώστε να μπορεί να εμφανιστεί στην επόμενη κυβέρνηση ως Πόντιος Πιλάτος.
Ε, Όχι ! Σε κανέναν δεν ταιριάζει ο ρόλος του Πόντιου Πιλάτου, ούτε στον Γ. Γεραπετρίτη αλλά ούτε και στον Ν.Παππά τον σκιώδη υπουργό Μεταφορών. Οφείλουν με τις παρεμβάσεις τους να σταματήσουν το μεγάλο φαγοπότι που συνεχίζεται απροκάλυπτα στους Οργανισμούς Μαζικής Μεταφοράς. Το οφείλουν στην μνήμη των 57 νεκρών της τραγωδίας των Τεμπών. Το οφείλουν στην οργισμένη νέα γενιά.
Δ.Β.
0 Σχόλια